This content is subject to copyright.
Napjainkban az ügyfélszolgálat kulcsfontosságú a vállalkozások sikere szempontjából. A „Hatékony ügyfélszolgálat, elégedett ügyfelek” című rendezvényünkön megtudhatja, hogyan teheti ügyfélszolgálatát még hatékonyabbá az OTRS szolgáltatásmenedzsment szoftver segítségével. Ismerje meg, hogyan automatizálhatja a munkafolyamatokat, követheti az ügyfélkéréseket és mérheti a teljesítményt az OTRS segítségével!
Program
14:30 - 15:00 Regisztráció
15:00 - 15:05 A rendezvény megnyitása, résztvevők üdvözlése
15:05 - 15:50 Bemutatkozik az OTRS
- Christopher Kuhn, OTRS AG - Chief Operations Officer (COO)
OTRS: Crafting Customer Service Excellence for Over Two Decades - Sass Szilvia, OTRS Hungary Kft. - Managing Director
Mi jellemzi a jó ügyfélszolgálatot? - Andreas Bender, OTRS AG - Vice President Consulting
Fast-Track OTRS Setup: Pre-Built OTRS SaaS Solutions for a Quick Go-Live - Jens Bothe, OTRS AG - Vice President Information Security
ISMS: More than just a tool - The path to a living process landscape - Why ITSM is an important component of functional IT security
15:45 - 16:00 Kávészünet
16:00 - 16:35 OTRS különböző méretű cégek életében
- Bálint Pápai, Porsche Hungária - Junior Data Analyst
OTRS szolgáltatás a Porsche Hungaria életében - Máté Petrik, Városliget Zrt - IT Director
Belső és külső ügyfelek kezelése a Városliget informatikai szolgáltatásaiban - Andor Végh, Omikron Informatikai Kft - Technical Director
OMIKRONxOTRS az IT piacon: 15 évnyi jegykezelés hatása a mindennapokra
16:35 - 18:00 Kérdések, válaszok
Snack és kapcsolatépítés, kötetlen beszélgetés