Vásári tréning: Gyakorlati tudnivalók a Covid utáni, megváltozott vásári világban
A kiállítások más marketing eszközökkel összehasonlítva számos többletet nyújtanak, és mindemellett multifunkcionális jellegüknél fogva is kiemelkednek a többi eszköz közül. A kiállítók és látogatók újra a személyes találkozásokat keresik.
A kiállítói tréning célja pontosan az, hogy a vállalatoknak megfelelő támpontokat, hasznos és gyakorlatorientált információkat nyújtson ahhoz, hogy kiállítási részvételüket a COVID utáni, megváltozott világban céljaiknak megfelelően készítsék elő és a megjelenésükkel azt az elvárt sikert érjék el, ami mind bevételeikben ó, mind ismertségükben megmutatkozik majd.
Legfontosabb témák:
- Minőség a mennyiség helyett – új trend a szakmai vásárokon a lockdown után
- Hogyan lehet a vásári részvétel hatékonyságát és sikerességét növelni?
- Hogyan generálhatok hosszú távú együttműködést a vásári kapcsolatokból? – Hogyan lesznek a kapcsolatokból szerződések?
- A vásári stand személyzete: a siker kulcsa. Ez a cég névjegykártyája
A tréning konkrét témakörei
- Matchmaking és lead menedzsment a vásár előtt
- Tömeges megszólÍtás helyett individualizálás
- Design helyett tartalom
- Vonzó elemek a kiállítási standon
- Személyre szabott beszélgetések
- Hogyan lehet emlékezetesnek maradni?
- Tűnjön ki a versenytársak közül
- Kapcsolatfelvétel nyomon követése a vásár után
Kiket várunk?
marketing és üzletfejlesztésért felelős szakembereket, a cégek kiállítási részvételért felelős munkatársakat, ügyvezetőket
A tréner – Karla Juegel
A nemzetközi kiállítási iparág területén több mint 30 éves tapasztalattal rendelkező kiállítási és marketing szakember, a tervezés, a standépítés, a dizájn és a kiállításszervezés specialistája, aki kiválóan egyesíti stratégiai marketing tudását a kiállítások területén szerzett operatív ismereteivel.